God Morgon, I'm bulletproof

Usch då, mamma väckte mig vid elvatiden idag. Jag som bara ville sova, det är ju trots allt söndag, som enligt gammal hederlig tradition är en vilodag.

Igår satt familjen bänkad framför tv:n som för övrigt dött för en kabel träffades av blixten häromdagen, så vi såg film istället. Den första var faktiskt bra, den hette Breakfast on Pluto och handlade om en transsexuell kille under 70 talets Irland. Riktigt intressant, spännande och bra hela konceptet.
Den andra filmen verkade så sjukt konstig att vi bara var tvugna att se den; Ishtar. Den handlade om två låtsskrivare som åkte till landet Ishtar för att bli populära och så köpte de en blind kamel och de blev agenter i varsin sida; CIA  och kommunisterna. Helt konstig var den, men stundvis rolig. Kamelen var klart bäst.

Inatt drömde jag en  sån där sjuk dröm igen. Denna var nog till och med konstigare än den förra.
Det var en blanding av zombies, fantasivärldar, tennis, ungdomar som ska roa sig som alltid är det klassiska för en katastrof då de oftast dör, samt väldigt konstiga människor. En av tjejerna var typ helt flumm, så vi trodde hon var smittad (blivit zombie) så vi tog paraplyer som vapen, för vi hade inget annat, men det visade sig att hon bara var allmänt konstig. Enligt henne var det en profesia att en 94:a från Eskilstuna och en 94:a från  Västra Götaland skulle gifta sig, och hon var säker på att jag och en av killarna i gruppen var de utvalda. Jag skrattade så jag höll på att dö, och sa att jag minsann är en 92:a. Det brydde hon sig inte om, så vi gifte oss fastän vi inte ens gillade varann, haha. Helt störd dröm alltså.
Sen var det det här med zombies, att den som var den första smittade egentligen var en brännmanet, och vi kom till det här stället med båt som ägdes av Daniel från min förra klass, och sen sjönk den och så överlevde då den här zombiegubben för att han var en brännmanet. Så vi lyckades inte överleva.
Alltså jag undrar fan vad allt kommer ifrån, för normalt är det då inte.


Åh, jag vill så gärna göra något spännande med dig, bloggen. Men jag vet inte vad.
Det är rätt svårt att komma på, för det får inte bli "för mycket" heller. Då sänder det liksom ett slags kommersiellt budskap och det vill vi ju inte, eller hur?
Lagom är bäst, men du ser tråkig ut tycker jag. Och så vill jag så gärna photoshoppa men jag har absolut ingenting att redigera alls. Får fota snart någon dag så jag kan pilla med något under dagarna och kvällarna.

För övrigt har jag blivit förkyld igen, sådär jobbigt snuvig och blä. Det gillar vi inte.
Nej nu ska jag leta upp lite google bilder att redigera, samt plocka ur diskmaskinen som mamma bad så snällt om.
Vi hörs snart igen, bloggen.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info