Extrem ångest

Som naglar rispande mot glas
Så skär du i mitt hjärta med dina ord


Jag blir så äckligt förvirrad, bloggen. Riktigt sådär äckligt nervöst förvirrad.
Han vill ses. OMFG han vill ses!
Jag kommer inte palla det. Jag kommer dö, svimma av ångest, nervositet och oro.
Visst har vi träffats förut, men efter allt som hänt så vågar jag faktiskt inte.
Eller gör jag? Jag tror nog jag är rädd för vad som kan hända, som förmodligen kommer hända.
Och det vågar jag inte. För då kommer du krossas igen, hjärtat. Och det klarar jag inte av.
Jag är så sjukt jävla nervös och ångestfylld. Jag var till och med tvungen att "såga" mitt näst vassaste rakblad in  i armen för att han skrev. Så jävla sjukt, för att han skrev.

Alltså gud, snap out of it. Du beter dig så jävla stört.
Jag har typ svårt att andas. Jag är inte glad, bara väldigt orolig. En sån där gnagande känsla av att något kommer hända. Något riktigt, riktigt dåligt. Och det snart.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info