Det är lördag men känns som måndag

Jag är trött, trött, trött och seg. Gäspar hela tiden, vill bara sova och sova men det går inte för sig.
Har fixat Emmas blogg idag, http://incoherent.blogg.se
Samt fixat till min header och blogg lite grand. Vad tycks?

Har skrivit ut bilder på hur jag ska klippa mig nu, och det blir i övermorgon. Chansen att håret blir bra är minimal. Jag hatar frisörer.
Men vi får hoppas på det bästa, visst får vi bloggen?


I övrigt känns det som jag glidit isär både Mikael och Adam. Vi pratar knappt, och det är riktigt tråkigt för de är underbara. Vill träffa dem snart igen men de vill la inte detsamma. Synd faktiskt. Som fan.
You've gotta smile even though you cry.


Nu kommer jag snart somna. Fast det blir film och choklad, chips och läsk lite senare. Fett-onyttigt.
Fett asså. Ingen fattar typ vinken.  Äsch.

Vi hörs imorgon. Och jag längtar tills jag kan bleka håret igen<3
Bambi

Bloggen blev bra, min brur.

Emma

åh, det blev jättejättefint, tack tusen gånger! :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info