Bara för att vi är awesome, som vanligt.

Nu är klockan 11:22 och jag ska ta bussen till Bambi 12:39. Jag fick gå upp klockan nio för att mamma tvingade i mig mediciner samt yoghurt som jag mådde illa av.
Under tiden jag väntat på att klockan ska gå har jag redigerat färdigt (hela klassens filmer satt ihop) den film jag och Bambi hjälpte våra klasskamrater redigera, nämligen deras och vår allra första film: Lustjakten.
Här nedan kan man se den.



Och sen, till anonym som undrade vilken min naturliga hårfärg är så är den askblond, dvs ett mellanting av blond, ljusbrunt och lite gråaktigt ton. Fult som satan. Har sedan jag gick i sexan färgat det, så har inte sett min hårfärg på några år, haha.
Sen dess har jag haft alla hårfärger som finns att ha, nu vet du det <:

NU SKA JAG VARA AWESOME OCH SNART ÅKA TILL BRUUR! :D<33
Bambi

VI ÄR AWESOME! <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info