A little bit of this and a little bit of that



Jag har inte så mycket att säga idag bloggen.
Jag är trött, har huvudvärk och uppskattar verkligen inte dagar man börjar klockan 8 och slutar 4.
Som syntes har jag gjort en ny header, så säg gärna om det är en förbättring eller försämring. Själv blev jag inte så nöjd.

Fick berömm i Rörlig Bild idag, i övrigt var det inget speciellt.
Hade kul med brur, har bråkat med Adam och nu är jag ännu tröttare, argare och mer besviken.
Men det är skitsamma. Imorgon kommer nya problem.
Och som Holthe säger; "puss på skiten<3"
Så avslutar jag dagens blogginlägg. Puss på skiten.
Bambi

Jag gillar headern & bråk kommer och går. Så gör killar med. Riktiga vänner består.

Imorgon börjar vi iallafall klockan ett, vilket är awesome. <3

Hanna

Tycker din blogg är jättefin (:

Emma

headern var fin! <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info