Operfekt perfektion



De kallar mig perfekt. De säger jag är vacker. Det är en hel del som gör detta.
De har fel. De är så ytliga. En perfekt människa har både ett oklanderligt utseende samt en obeskrivligt perfekt insida som inte har några brister eller fel.
Jag? Jag är söndertrasad inuti, ärrad utanpå. Sen är jag ful, tjock och äcklig. Perfekt? Nej, tänkte väl det.
Det irriterar mig. Visst, hade det bara varit "du är söt." så hade det vrit en sak, men när man börjar prata om perfektion, när man säger "jag vill se ut som dig!" så.. det är överdrivet, det är fel och det är inte sant eller rätt att säga så.
Perfekt... Det kan jag aldrig bli. Är detta perfekt?
Jag skulle kunna visa alla hur jag ser ut utan sminket, utan håret fixat på något sätt, ja till och med oplattat. Då hade de själva fått se hur operfekt jag verkligen är. Sen kunde jag vara naken, så de kunde få se ärren, såren, fettet och allt annat äckligt. Då hade ingen sagt att jag är perfekt, vacker eller fin.
Det roliga är ju: det är så jag faktiskt SER ut. Den dag man får se någon helt naturlig och tycker den är det absolut snyggaste som finns, det är då man hittat någon som faktiskt är värd att kallas för perfekt, åtminstone utseendemässigt.

Det finns ingen som har en perfekt insida. Alla har vi våra brister. Folk benämner folk som perfekta baserat på hur de ser ut, inte efter hur de är.
En sista gång: Jag är inte perfekt.


Jimmieh

Sluta med det där snälla :(

Du ska inte dö, du får inte :(

Du är en underbar person, jävligt trevlig och allt.

Du ÄR fin, du måste förstå :(

Du får inte försvinna, :(

Du betyder fett mkt, man blir så jävla glad av att prata med dig juhe ;o <3

Anonym

Bilden.. den gav mig tårar i ögonen och jag hoppas att du mår mycket bättre. Folk är ytliga ja, ingen är perfekt.



Men du är en perfekt vän och det finns ingen som du.



Jag älskar dig, min älskade bruuur <3

nellie<3

Klarar inte av att se dig såhär emelie. jag ska kämpa för dig, och med dig! Jag ska göra allt för att du ska må bra. och det säger jag inte bara. jag menar varje jävla ord. Du behöver inte tro på mig. jag vet själv vad som är sant och inte. men detta är sant. jag vill verkligen göra så du ler. jag vill verkligen att det ska sprida sig ett leende över dina läppar. och att du i framtiden "när detta är över" ska kunna säga - nellie, du hjälpte mig otroligt mycket - , För jag vill att du ska må bra!



Ingen är perfekt. jag har en vän som kallar mig perfekt hela tiden. Men alla har vi våra brister. ingen är det. även om vissa är närmare det än andra. men Emelie. Du har en otroligt vacker utsida. Och din insida är helt underbar "om man tar bort Molnet från det" <3

GLÖM ALDRIG BORT DET JAG SÄGER TILL DIG NU.

Du får gärna svara på pm i bdb <3

Victor <33

nej ingen är perfekt. Tråkigt nog :<

Men... Det finns liksom inte ett ord för hur du är som person, och hur du ser ut.

Jag älskar att prata med dig och dom gånger du ler o skrattar så vill ja bara bli en hög på golvet. Du är så otroligt vacker.



gråter vill inte att du ska känna såhär. Jag önskar ärligt talat att jag kunde vara lika underbar o snäll mot dig, som du är mot mig.

Tack gumman för allt du gör. Du ger mig styrka<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info