Hur ska man veta?




























Jag blir så jävla förvirrad. Igår skrev Adam på msn att han var osäker på allt. Sen pratade vi som vanligt, glatt och sådär. Sen idag smsade vi, och han lät som han gjorde innan han sa det där om osäkerhet, lite halvsöt sådär. Sen frågade jag:
"Vad gör du? <: "  och han svarar: "Är med en BRUD :O Sj? ^^ <3"
Hur fan ska jag tolka det? Stora bokstäver på "brud" tolkar jag som ett "hej hallå jag är inte intresserad av dig fuck off". Det gör väl vem som helst? Sen det smset har jag deppat sönder. Jag är väldigt känslig, speciellt när det gäller sånna känslor. Jag har verkligen starka känslor för Adam, jag vet inte varför. Vi har bara träffats en enda gång, men vi har snackat sen typ januari. Men jag blir så jävla förvirrad. Vad vill han egentligen, han är helt.. ååååhh. Jag fattar inte varför allt är så jävla komplicerat och svårt. Ena stunden är det "åh vad du är gullig och perfekt<3<3" och i andra är det "jag är med en BRUD" liksom wtf..??

Orkar inte bry mig. Det får bli som det vill. Ingen vill ändå ha mig, och det kan jag förstå. Och jag vill och orkar inte heller ha någon. Men nu råkade jag falla för Adam, och då cpar allt sönder. Fail. Ska glömma honom. Men det kommer nog inte gå så bra. Förhållanden är inget för mig ändå. Men det är inte det som sårar, utan hans konstiga daltande. Eftersom jag ändå känner så stark för honom, vilket han också VET OM.

Och jag saknar Hebbe bby som fan. Och Abbe också såklart, men vi var aldrig så närstående. Jag önskar de var här nu.



Slutet är inte här. Det finns alltid ett ljus i de mörka tunnlarna. Det gäller bara att sträva efter det.
Nellie<3

du borde snacka med honom. säga att du måste få veta hur han vill ha det <3 att du inte klarar av att vara osäker.

jag sitter i samma sits. kanske inte lika stark men endå påfrästandes jobbig! <3



Du borde fråga honom vad han menar med messet ;O jag hade också tolkat det som du, men vem vet vad han vill med det. . han kanske bara vill att du ska bli avundsjuk <3

Victor <33

jag blir fan förbannad när jag läser de här. Han har ingen jävla aning om vad han missar.



Du är underbar! och vilken kille som helst skulle bli världens lyckligaste av att få vara din hjärtat.



Ber om ursäkt om jag verkar elak. Ta inte illa upp.

Men han förtjänar inte dig<3 De gör egentligen ingen kille. För vi är kräk, haha. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info