Göteborg och påsklov!




Nu är det officiellt lov imorgon. Dagen ska spenderas med Moa, och jag ska träffa Elin för första gången tillsammans med henne. Sen ville även Nonno, Moas kompis som jag pratar med lite på bdb också träffa mig igen så det blir väl så :) Patrik vill också ses, men jag vet inte om jag orkar. Om det blir som det var innan känslorna tog överstyr igen så är jag gärna hans vän, men annars inte. Det var alltid trevligt att prata med honom innan han blev sådär ... "into" mig.
Om jag träffar på Benji imorgon kommer mitt humör säkert sänkas lite, men det kommer bara vara för en kort stund. Vad är bättre än sol, vänner och Göteborg? Ingenting! :) Så inte ens han kan få mig att må dåligt just nu. Ingenting kan.

Den 23 e ska jag träffa Adam igen, han ska på underOath i Göteborg. Jag längtar <3 Han ä så snygg D:
Just nu sitter vi och skriver halvt oseriösa saker med varandra på msn, och klockan är 01:20 denna natt/morgon. Alltså är det om några timmar som jag är i Göteborg. Härligt!

Nu ska jag avsluta för dagen, men jag hoppas och tror det kommer bli supertrevligt imorgon :)



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info