Lovers and Liars

Mitt botemedel är shopping. När jag shoppar blir jag lycklig. Jag har varit ganska okej hela dagen, och det enda jag gjort som är "utöver det vanliga" är att jag kollat in kläderna på rean. Imorgon blir det att åka till Överby och köpa en klänning och en tröja, fast klänningen finns i många olika varitanter och jag prövade bara en av dem, så jag får nog prova några till :)

Benji och jag ska träffas imorgon, vi ska vara snälla mot varann. Han har alltid varit den bästa vän jag någonsin haft, och jag vill åtminstone kunna ha honom som vän. Sen är det ju så att jag älskar honom också, och jag hoppas att vi kan få det normalt igen. Vi ska kolla runt i affärerna och sen fika :) Kommer bli mysigt. Jag har bestämt att det ska bli mysigt, perfekt och underbart. Jag vill kunna ge honom en puss utan att jag känner mig elak och hemsk. Jag vill kunna må bra imorgon, och jag hoppas det blir så :)
Jag köpte en Hello Kitty tiara idag, den är fin och gör mig glad. Jag hoppas jag är lika glad imorgon.
God Natt bloggen :*
Bambi

Vad sött (:

Anonym

jao.... d blev rätt okay framtill slutet :/ men ah x'D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info