Jag är rädd för er makt men jag beundrar er ändå


Det finns få människor jag kan se tillbaks på i tiden och säga "du var min vän" till. Jag minns varenda människa jag umgåtts med från att jag var två-tre år, även om namnen inte alltid stämmer, och räknar man ihop alla blir det väldigt få. Min tid i Göteborg spenderades med två tjejer som var systrar, en kille och min syster. I Kode hängde jag med Jacob, Maria, Therese, Andreas, Tobias, Johan, min syster och mina kusiner.
När jag flyttade till Kungälv var jag med två systrar jag ej minns namnen på, Caroline, Tobias Reis, trillingarna och några mer då och då. Sen när mamma tvingade mig och min syster till kyrkokören träffade jag även Johanna och  Beatrice.
I skolan var jag med My, Johanna och de yngre; Cornelia och Hanna. Sedan växlade personerna i skolan med åren.
I fyran var jag helt ensam, halva femman likaså. Sen blev jag kompis med Hanna Sjöberg och Rebecka Lindqvist.
Vi gjorde allt ihop, sedan gick även det i kras. Högstadiet var tiden man spenderade med Benji, Johan, Rasmus, Hanna och syster. I alla fall i sjuan, sedan dissade alla oss, och jag och Benji blev själva, vilket vi fick vara de sista två åren i skolan. Jag hade inga vänner utanför skolan under perioden 2003-2007.

I början av detta året började jag träffa Anna och Frida som jag känt sedan juli 2007. Vi träffades ett fåtal gånger, men de blev mina vänner i alla fall. Sedan träffade jag Hannah, Lilli och Mattias i somras, och vi blev vänner också. Nu har alla (typ alla ja) de jag trodde var mina vänner gått sina egna vägar. Jag känner absolut inte att någon vill eller försöker ha någon som helst kontakt med mig. (Detta gäller de som nämns i detta stycke, jag har inte haft kontakt med någon av de i de första styckena sedan skolan slutade)
Benji är den alla vill träffa, jag finns bara med. Jag är så önskad. Allt jag får höra är att jag är ett uttjatad problem som bara hittar på saker för att få uppmärksamhet. Yaay.

I gymnasiet har jag funnit Olivia, Caroline, Alisha, Michael, Emelie B och Gunn som är snälla. Gunn påminner mig jättemycket om Johan Sällström, bara det att de ser lite annorlunda ut och Johan var en joker, vilket Gunn inte är. Michael är en Rasmus, definitivt. Sen är Alisha, Olivia och Caroline bara underbara. Emelie B säger inte så mycket så henne är det svårare att prata om, jag känner henne inte direkt.
Ni är väldigt bra människor, jag är tacksam för att ni finns.

Jag tycker att mina senaste inlägg är väldigt mycket "tack till" men det är såhär att man måste tacka människor för saker man känner tacksamhet emot, vilket jag gör emot dessa. De får mig att orka gå till skolan varje dag.
På hemmafronten har jag Benji, min vackra Benji. Så snäll är du, generös och underbar. Du är bäst, bby<3

Jag antar att jag måste tacka alla som varit mina vänner och de som är mina vänner idag. Ni har alla, var och en, haft en speciell påverkan i mitt liv. Tack, även om det inte alltid varit bra. 
Bambi

Du är också en bra människa. På rasterna då man skrattar med dig och på lektionerna likaså (: du är en person som man har lätt att prata med helt enkelt. <3

Olivia

- skribent på http://olivnos.blogg.se/

tack själv :) det är skoj att va med dig. Och du är verkligen hur snäll som helst :)

Anonym

mah, bby <3 alltid svårt att veta vad man ska skriva x'D men ah, du är alltid bra <3 du är vacker och mega snäll och jag vill vara med dig 4ever <3 :D

Carr0

Mwaah, har jag inte kommenterat här än?! o.O Missat det totalt...



Men wiih, jag är tacksam för att du finns! :D Håller med Olivia och Alisha, du är lätt att prata med, rolig och en av de snällaste människorna jag vet :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info