2015

Long time no see.
Tänkte bara kika in här, lite sådär hipp som happ.
 
Måendestatus? Kaos men sällsynt självskadeaktivt beteende av sårtyp. Dock frekvent drickande och pillerpoppande.

Ny fastställning av diagnoser (ej på pappret utan endast muntligt): Schizofreni, emotionellt instabil personlighetsstörning av borderlinetyp, dissociativ identitetsstörning, asperger syndrom (skall eventuellt utredas och tas bort) kronisk depression med psykoser, posttraumatiskt stressyndrom, atelofobi.

Just nu? Antingen på väg mot botten eller toppen. Jag är kluven.

 

 
Jag är även blivit brunett, har fina piercingar och har flyttat till Vänersborg för ett år sedan. Jag har Zelda och Angel, jag har mina fina vänner och jag har kvar samma kärlek i hjärtat som jag alltid haft.
Jag har haft ett kraftigt amfetaminmissbruk och jag har blivit bojkottad ifrån slutenpsyk sedan två år tillbaka. Alltså får jag inte bli inlagd för jag "tar bara upp en plats som någon som faktiskt kan bli hjälpt kan ha nytta av". Även efter självmordsförsök skickas jag hem utan ens en liten kort psykologisk utvärdering. Med andra ord, deras ord; "Ja men Emelie det är bara onödigt att lägga in dig. Du kommer ju bara tillbaka så fort vi skriver ut dig, då kan du lika gärna vara hemma." Ologiskt, patetiskt och sjukt.

Är det någon annan än jag som inte får bli inlagd för att hen är "för sjuk"?


 
 
Emina

Jag saknar och prata med dig . Det var länge sen .




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info