Hair

Håret blev som sagt inte orange, utan knallrött! Det stör mig lite, eftersom jag ville ha knallorange, men det är fint med rött så det är ju bra det.

Tiina

Fiiin du är!

Gilla hårfärgen :)

Kram

Lizz

Du passar i det. Sjukt fint. <3

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Du passar jättebra i vilken hårfärg du än har. Dock tycker jag att du ska ha samma hårfärg ett tag nu, för ditt hår verkar inte må bra :(

Jag var knallblond en gång i tiden, mitt hår gick nästan av, så jag färgade de till brunt, eller jag tonade de, och de är perfekt igen!

Ett tips bara: använd toning istället för färgning om ditt hår är slitet. Hjälper håret mycket! :)



Kramis Tilda! :*

Tilma

Men det blev sjukt mysig färg ändå =) det var sött :D

Erica

Det blev verkligen super snyggt!

Melinda

Det blev ju jättefint! :)

Mimi

Sjukt snyggt! ;o

Fanni

Håller med en mysig färg! När den börjar gå ur lite kan jag tänka mig att det blir ännu snyggare :D

Mimi

Sv: Hehe cooling vet jag inte, men tack (a)

Ja väldigt konstigt de där ;o

h

riktigt fint!

Emmy

ÅH, I want I want! Jag vill jättegärna ha sånt där rött hår, men mitt blev typ mörkrött.

Du får vara glad istället för mig c:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info