Klar med alla måsten

Fick hem den här idag. Dock fick jag inte med minneskort, så har suttit i telefon jättelänge, men tillslut kom jag fram och Tele2 ska kontakta Sony Ericsson och be dem skicka ett minneskort till mig som kommer någon gång nästa vecka. Väntar även på ett nytt Simkort eftersom jag ska behålla mitt gamla nummer och de ska flytta över det till ett nytt Simkort. Ska bli kul att lära känna min nya mobil, haha! Tills dess har jag min gamla mobil och den funkar när den funkar.

I veckan händer inte så mycket. På lördag är det grillfest hos mamma för släkten men det är väl det. Tog ut min septum idag också och lämnade böcker till skolan. Nu är alla måsten klara, har även biljetterna till Kalaspuff i säkert förvar. Ska bli skoj att åka ner till honom!

Ha det fint allihop så kanske jag uppdaterar mer senare.

Celine - En Aspergare i mängden

Vad kostade luren? Du får berätta vad du tycker om den sen när du testat och prövatr dig fram ett tag. =)

Celine - En Aspergare i mängden

sv - Tack. Vad kul att du gillade bloggen. Har trixat en hel del för att få till den så som jag ville ha även om jag fuskade och tog en färdig design som jag satte egen prägen på. Mn bakgrunden gjorde jag själv. =)



Hoppas du kommer trivas med luren. Gissar att den kostat en del om du köpt den kontant?

Juliette. Líkaminn að deyja fyrir.

Ja, vad gick det på? är sugen på en likadan nämligen.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info