No time for us

Vaknade riktigt sent idag, vid kvart över fyra eller någonting. Antar kroppen tog igen de timmar jag inte kunnat sova i veckan, men det kändes bra att få sova ut.
Har inte gjort någonting av dagen, som vanligt. Sett lite på Angel och nu sitter jag här och gör ingenting alls.

Imorgon ska jag till Gunilla på vuxenpsyk men innan dess är det dags för hemsjukvården att knacka på och komma med mina mediciner. Det blir första dagen för dem hos mig, och de ska komma klockan tio varje morgon hädanefter. Får se till att vara vaken när de knackar på, haha.

Efter besöket hos Gunilla ska jag gå till Red Rocket Tattoos, eller som de nu heter; Thunder Pig Tattoos. På vägen hem ska jag ta en sväng förbi ICA här hemma och hämta ut mina nya Converse. Det är väl mina planer för morgondagen.

Känns så dumt att det kommer så många bra band/artister till Sverige i sommar. Henrik Berggren, Håkan Hellström, Her Bright Skies, August Burns Red och Asking Alexandria till Siesta! och Sum41 och All Time Low till West Coast Riot och Escape the Fate till Metaltown. Mest vill jag väl se Håkan och Henrik, men såklart har jag inte råd att åka dit. Väldigt tråkigt tycker jag!

Nej nu ska jag väl försöka hitta på något. Hörs.
h.

Fast om du skiter i kläder och skor en månad så har du råd :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info