Videoblogg! :D

Lizz

Guu så fin du är!

Jag blir så himla glad av att se dig.

Hoppas du får en trevlig midsommar. :)

Julia

åh vad du är söt älskling! :D <3

blev att le som en galning när man ser vilket humör du är på, du verkar så himla glad och det gör mig glad! När du mår bra mår jag bra! puss på dig min fina <3

Hoppas att din midsommar blir helt underbar! <3

Tilma

så sjukt SÖT :D<3

Daisy

Du passar ju riktigt bra i slips. =)



Gillar att se dina videobloggar. Du är mycket bättre på sådanna än jag någonsin varit. Jag vet aldrig vad jag ska prata om.

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Men sjukt söt!

Anonym

du är söt :)

Melinda

Vad söt!

Ska du på fallens dagar? :)



Glad midsommar ♥

Jennifer

Hej! Jag skulle bara vilja fråga om du skulle vilja rösta på min klänning jag tävlar med? Jag har nämligen brunnit för att designa kläder hela mitt liv och har som förkärlek just för att designa klänningar. Skulle betyda så mycket för mig!

Röstar du fem stjärnor så får du dessutom din blogg länkad i min meny tills tävlingen är avslutad, dvs i ungefär en månad. Glöm bara inte att kommentera i min blogg att du röstat. Trevlig midsommar och tack i förväg! <3



Här är klänningen om du vill vara snäll och rösta,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o



ps. man kan rösta på klänningen varje dag, så skulle vart sjukt snällt om du ville hjälpa mig fler gånger :)

Fanniii

Men söta människa! Håller med Julia, började också tokle när jag tittade, kul att se dig på så bra humör!

GLAD MIDSOMMAR :D <3

Rosa

H3h3, så fin röst hun!

Mira

Alltså åh! Fyfan vad glad man blir när man ser dig så jävla glad. Jag verkligen hoppas att du klarar dig igenom detta. Du förtjänar verkligen det, och jag menar det.

Btw, vi har inte haft kontakt på jätte länge nu sadface </3

Mimi

Åh så fin du är och så söt röst ;o




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info