Studenten igår

Tog som sagt studenten igår. Kändes inget speciellt, men var ledsen i stort sett hela dagen. Inte för att jag skulle säga hej då till klassen, för jag kände ändå ingen speciellt bra, och de jag en gång umgicks med i ettan och lite av tvåan sa inte ens hejdå. Jag fick inte en enda kram.

Fick mina betyg; tre MVG (Datorkunskap, Webbdesign och Engelska A), Ett VG (Svenska A), Sju G (Desktopp, Digitalt Skapande, Estetisk Verksamhet, Mediekommunikation A, Medieproduktion A, Rörlig Bild A och Samhällskunskap A) samt fem stycken IG, i Fotografisk Bild A, Matematik A, Multimedia och Rörlig Bild B. Vissa kurser jag gått står inte ens med på pappret, antar det är för jag inte gick på dem så ofta. Men det är konstigt ändå, för de kurser jag har IG är också såna kurser jag inte gick mycket på och dem har jag ändå betyg i. Jaja, det är som det är.

Efter utsläppet bjöd mamma på fika. Fick ett par cupcakesörhängen av henne också. När vi fikat klart skiljdes vi åt och jag gick till biblioteket för att skriva ut min bussbiljett till West Coast Riot. Väl hemma lyssnade på jag på musik i ett försök att inte bryta ihop, och en stund innnan klockan blev sex satt jag på bussen på väg till stan för att sedan gå hem till Bambi på grillfest. Åkte hem kvart över nio och sedan satt jag här hemma och tråkade. Mådde tillslut riktigt illa så jag fick gå och lägga mig. Sov fram till 18:30 ungefär, idag. Nu är jag riktigt seg och det känns som jag är på väg att bli sjuk. Har ont i magen och så tror jag att jag har feber, för jag är jättevarm. Typiskt mig att bli sjuk under loven.

Bilder från imorgon kommer senare.
rebecca

jag tänkte på dig under hela dagen, det gjorde jag faktiskt. jag lovar. och vad bra med så fina betyg! jättebra faktiskt! :)

Melinda

Grattis till studenten! :*



Var nära att jag åkte in till Trollhättan till en väns student, om jag hade sett dig då så hade du fått en grattiskram! :)

Fannii

Grattis till studenten Emelie!<3

Och jag måste få säga att jag är grymt avundsjuk på dig som ska till WCR, jag var skitnära på att beställa biljett jag med men föräldrar </3.. Då hade jag kunnat träffa dig där med vilket hade varit dubbelt med awesome! (FAN)

Tar du med dig kameran dit? :D

PUSS PÅ DIG BÄSTA EMELIE <3

Fannii

Ta massor av bilder och lägg upp! :D Hade varit skitkul att göra det, men tyvärr :/ får bli en annan gång!

puss! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info