De jävlarna tog oss en efter en

Tänd eld på dina tankar
Med dina svarta tysta tårar
Och vi vet och du vet allt tar slut
Långsamt genom rummet går hon ut

Kom låt oss gå härifrån

Låt oss resa någonstans
Resa långt härifrån
Låt oss bli dom som försvann

Kent - Dom som försvann

Kan inte sova, la mig för en och en halv timme sedan för jag var uttråkad, men kunde inte somna så nu sitter jag vid datorn en stund och hoppas jag blir trött snart. Mitt sällskap är fin musik (Kent) och Mattias.
Har lite ångest, men det tillhör kvällar och nätter för min del. Det är då ångesten och tankarna är som starkast, men jag har haft en lugn period nu och det är riktigt skönt. Inte haft några självmordstankar och inte skurit mig på jättelänge. Det känns fint, men jag bara väntar på att allt ska bli svart igen. Det blir det alltid, tyvärr.

Ska försöka göra en header någon gång i veckan också, ser lite tomt ut utan. Men det får ta sin tid, vill ha en bra.

Ni får sova så gott, kära bloggläsare. Puss
julia

det är bra att du har en lugn period nu, och ja, det svarta kommer alltid tillbaka. men ju längre det blir mellan gångerna desto bättre. För till slut försvinner det svarta nästintill helt. du förtjänar det bästa min fina. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info