Svar till Josefine

Josefine om Septum: Förlåt om du inte vill att jag ska fråga här. Men jag brukar sällan kolla på typ blogresponse och sånt om du har det. Så jag ställer frågan här ändå: Jag ser alltid någon "piercing" vid munnen där, typ som att det är inne i munnen, om du fattar vad jag menar. Är det tungpiercing du har eller vad är det för något? :)

Hej Josefine! Jag tror du menar min vertikala labret :)
Josefine

Jaha!

Jag tänkte att det var något sånt, men jag har läst din blogg länge och kom i fund med att jag aldrig sett något inlägg där du typ har visat bild eller skrivit att du piercat vertical labret. Eller så kanske du har gjort ett sånt inlägg så jag missat det :)



Supersnyggt var det vilket fall!

Elin

Jag kollade precis in här, och plötsligt så ställde sig en liten fråga sig i mitt huvud.. Ärr på underarmar, vissa personer har så lite kött och hud på dom, så ärren blir inte lika ''starka'', eller vad man nu ska säga. Jag skar mig en gång i tiden, men jag fick inte alls "utbuckliga ärr", utan bara vita smala streck. Jag fattar inte varför jag inte fick "utbucklingar".

Tacksam för svar..

Danni.

Men. Oj. Jag har helt missat att du har en sådan.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info