Sömntuta

Jag har sovit hela dagen, vaknade för en stund sedan. Gjorde mig lite mat och åt stekt ägg för första gången sen jag var åtta, tror jag. Det var helt okej faktiskt.
Det enda vettiga jag gjort var att boka tid i tvättstugan men sen har det bara varit att sova, sova, sova. Jag hatar dessa sömnperioder!

Fick mail från kattslussen också, men hon som har hand om det är fortfarande jättesjuk så jag får vänta med att kolla på katt. En av de jag helst ville ha är tingad också tyvärr, men då vet jag i alla fall vilken jag vill ha och jag skrev i mailet att jag ville tinga den men inte visste hur. Hoppas jag fått svar, ska kolla det nu.

Hoppas ni mår bra där ute, fina bloggläsare. Jag mår sådär, kvällsångest.
Ha det fint, ni är värda det.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info