Säljes

Om någon vill köpa mitt nyinköpta löshår så är det väldigt snällt. Det är inte äkta, men det ser äkta ut och känns äkta. Hade det inte varit för att färgen inte fastnade hade jag trott det var äkta.
Färgen är mellanbrun/mörkbrun och håret är 60cm långt. Väldigt långt, alltså.
Tränset är delat i 16 bitar som är ihopsydda fyra x fyra. Varje bit är ca 5-7 cm bred.
Begär inte mycket för håret. Betalade 234 för det inklusive frakt så då tar jag 150 för det med frakt. Ska ta bild på det, men finns intresset så kommentera gärna.
kimona

varför skriver du inte till människan som sålde det?

Maskrosmor

Jag undrar detsamma som Kimona. varför skriver du inte? Det k a n ju (förhoppningsvis9 vara så att säljaren t r o d d e (hoppas jag) att det var äkta och då kan du kanske hindra att flera råkar ut för samma som du.

danni. blåmärken i mitt huvud.

så det går inte ens att färga mörkare, dvs svart?

emina

visa bild ! och by the way gåre inte och färga svart ?

Jossi

ehm, jag är lite sugen faktiskt, å ja bor i uddevalla så kan komma å hämta de om de skulle va såe:P hör gärna av dej:D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info