Aw!

Har jag världens gulligaste läsare eller har jag? :3
Tar dock (tyvärr kanske) inte sådana kommentarer på allvar utan tar dem som sarkasm och driverier. Men menas det så är det ju sött c: Dock är jag inte ett dugg snygg. Men tack för fin kommentar, den fick mig att le. ♥

S

Du är söt!

ANGELICA

SVAR: mest förvånad att det blev bra, och tydligen inte bara en bild. typ som ett LUCKY SHOT, utan flera flera och vi fotade kanske 5 minuter XD och tack :)

Maskrosmor

synd att man inte kan ta senaste buggfix och installera på hjärnkontoret... De e ju så enkellt på datorer =)

Muff

så sant! :)



kram. <3

Tintin

Sv: dom är looovely =D

Ska pierca mig i naveln har jag tänkt =) tycker det är jättefint ^^

16 årig kille (igen ) :D

jag vill bara att du ska veta att det inte menades som något elakt eller hån :D fortsätt vara den du är! för du,för du verkar vara en sån bra person

emina

den där killen har verkligen sagt rätt ord ! det är sant ! du är underbart vacker !




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info