Barndomsidoler

Nu tänkte jag skriva om något kanske helt oväntat, nämligen Mary-Kate och Ashley Olsen!
Det är nämligen så att de var mina allra största idoler i flera år och jag var totalt galen i dem. Har fortfarande deras böcker, filmer och bilder kvar. Det är liksom minnen, för att inte nämna att de är så otroligt fina!
När besattheten över tvillingarna lagt sig så reflekterade jag inte över mycket med dem, även om jag läste lite extra i tidningen där det stod om dem och kollade in bilden lite mer än övriga. Men nu de senaste månaderna har jag faktiskt börjat gilla dem igen. De är så otroligt fina och deras klädmärke är nomnom. Nu sitter jag och laddar ner Our Lips Are Sealed och New York Minute, som är några av deras filmer. Det finns ju knappt några filmer av dem upplagda, vilket är väldigt konstigt med tanke på hur kända tvillingarna faktiskt är.

Fick någon impuls om att leta upp min Mary-Kate och Ashley pärm där jag har alla planscher, småbilder etc för att hitta min megaposter med dem som är jättefin, men jag tror den kanske är på vinden. Och tror inte jag har plats för den heller faktiskt. Men det är en jättefin bild på dem, och de är fina. Kanske inte gör världens bästa filmer, men de är faktiskt charmiga på sina vis.

Vad tycker du om Olsen tvillingarna?

P.S: Ash är blond och MK brunett på denna bild.
Bambi

HAHAH, jag har New York minute på DVD hemma hos pappa, men tyckte tbh att dom var bättre i Huset Fullt.

Anonym

Jag gillar dom =) om det nu är för att jag är ganska besatt när det gäller tvillingar över huvud taget vet jag inte, men dom är coola iaf ^^

julia

Jag älskade dom förut! Jag och min bästa kompis brukade leka lekar då vi var dom när vi var små :3

Lisette

Jag var helt crazy i don när jag var mindre, dom var också mina största idoler. Såg alla filmer med dom, och hade hela rummet med planscher på dom :D

S

Hahaha jag var också besatt av dom ett tag xD

Maskrosmor

Huset fullt har jag sett. Kan du namnge flera serier/filmer så ja kan se om jag får tag i någon?

becca

hahahaaa.....du,jag å hanna. gosh vi var ju galna.

Tilma

haha älskade oxå dom förut =)

åh laddade ner den ena filmen du skrev, Our lips are sealed, aldrig hört talas om :O missat den helt,så ska glo på den imorn :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info