Trötthet, löshår och tack!

Tröttheten ligger som ett tjockt täcke över mig, som vitan runt den lilla äggulan.
Åt två portioner spaghetti med quornfärs till middag. Ingen frukost, ingen lunch. Mellanmål - en banan.
Sen blir det kvällsmat. Men tror inte jag ska ha någon. Från och med idag börjar det, och jag har redan ätit för mycket.

Mitt löshår ramlade av idag. Jag blev arg, förkrossad. Limmet suger verkligen.
Så nu har jag sytt fast clips på allt utom 4 slingor som jag limmat fast igen. Känns dumt att inte använda upp limmet när jag ändå betalt 100 kr för det och dessutom köpt två flaskor, plus att det syns att det är löshår om man har clips precis intill luggen.

Imorgon ska jag skådespela i Bambis film "Nallen". Det ska bli roligt, men jag är en kass skådespelerska, haha. Har lätt att komma ihåg manus, men att agera, det kan jag bara inte.

Lovade bild idag, men hade en dålig sminkdag, så det får bli imorgon istället.
Sen vill jag även passa på att förnya mitt tack. 28 kommentarer på hårbilden, wow!
Och dessutom en ny följare via bloglovin'!

Nu stressar jag på msn så ska försöka vara lite mer aktiv där. Puss!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info