Byter blogg

Nu är det såhär att folk tydligen snackar skit om mig på nätet IGEN.
Därför byter jag blogg och gör den privat. Ni som vill ha adressen får kommentera här eller skriva meddelande på FaceBook.
Det känns hemskt att man ska behöva göra så här för att andra människor saknar känslor och inte vet hur man beter sig. Hur kul kan det egentligen vara att hacka och tracka ner på andra?

Det här blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg.
Emma

Vilka jävlar som håller på sådär! Du är överlägsen sånna som snackar skit.

Jag tycker verkligen om att läsa din blogg, så vill du ge ut adressen till din nya skulle jag bli glad (:

Maskrosmor

Jag hoppas du litar så pass på mig att jag får fortsatt förtroende att läsa din blogg... Kram

Julia

Jag vill ha den. Jag vill. Åh. jag älskar dig

jasmine :D

JAG VILL LÄSA DIN BLOGG d: :!!! :ddD

roxy/musiclord

jag vill läsa din blogg ._.

Stina

jag vill

hannah

jag vill självklart läsa älskling <3

emina

älskling jag vill läsa din blogg :( du får ge mig den <3 älskar dig :* dom är idioter som snackar skit !

[kampen tillbaka]

Orka omogna människor som inte har ett liv

mer än att förstöra för andra!!!



jag vill iaf läsa din blogg.<3

Anonym

- skribent på http://ironexic.blogg.se/

låt inte idioterna trycka ner dig

Lizz

Bry dig inte om dom du är värd så mycket mer.

Lämna oss inte... <3

Saga

Jag vill gärna läsa din blogg!

Empa

Jag vill gärna ha den andra adressen, fina du.

Maddis

Jag följer din blogg,och finner den väldigt intressant. Vill gärna fortsätta med det. :)

Muff

Jag vill. <3

Lisette

Jag skulle vilja! :)

F R I D A

Det är inte rätt. Vad är det för fel på folk? Varför ska dom hålla på att hacka ner på andra? Vet vi inte känner varann, men jag skulle vilja fortsätta läsa det du skriver.

Kramar.

F R I D A

Opps, glömde skriva bloggadressen.

Anathema

Idioter. Jag vill gärna fortsätta läsa.

emma

jag vill gärna fortsätta läsa din blogg ? :D <3

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Jag måste verkligen få din nya blogg, gumman..<3



Egentligen borde du strunta i dom, dom finns överallt, även om d skaffar ny blogg. STÅ PÅ DIG.



puss och kram

Blomman.

Jag vill läsa din blogg ;___;



Du kan skicka ett mejl till min hotmail - [email protected]



Pusshej.

Lina

jag vill läsa din blogg, om jag får. om du vill ge mig den kan du skriva den till min blogg, så publicerar jag den inte, om du vill. puss på dig fina!<3

mimmi

får jag fortsätta läsa dig?

Alexandra Ås

Jag vill kunna läsa din blogg <3

Stina

jag hoppas jag får läsa din blogg..



re: ska komma från dig?!

Anonym

så sjukt att folk ens lägger tid på skitsnack.. din blogg är jättefin och jag vill jättegärna fortsätta läsa. kram <3

NADJA

- skribent på http://nadjahs.blogg.se/

jag vill läsa din blogg



<3

Emelie

Jag vill läsa din blogg.

Om jag får, men det vill jag verkligen <3

Sandra

Förstår att du gör så,tycker dock det är sjukt att de ens ska bli så!

Och jag vill gärna fortsätta läsa din blogg,har ingen blogg själv så snälla söta kan du skicka ett mail till mig :D [email protected]



Kram

Michael

skulle vilja läsa din blogg, please :P



[email protected]

jessi

ja skulle gärna vilja läsa din blogg, om ja får... :)

Mimi

Åh, det är så orättvist! Du som är så fin, och verkar som en helt underbar person :( Dom är så dumma och håller på så du måste behöva byta blogg :(



Jag vill mer än gärna fortsätta läsa din blogg :)

kyntii

samma sak har hänt mig, så nu skriver jag ner mina tankar i en lösenskyddad blogg... surt att folk inte har ngt vett i skallen ibland. men jag skulle iaf vilja ha länken till din nya blogg <3

AGGGEEE :DDD

Jag vill gärna ha adressen.

För jag älskar texterna du skriver.

Helt underbara.

fanni

Jag vill läsa om jag får för dig? <3

tilda

jag vill läsa babe! <3

victoria

åh, jag som älskar din blogg.. om man får, så vill jag gärna ha den nya :)

Veronika

- skribent på http://verrran.blogg.se/

Känner inte dig, men har följt din blogg länge så skulle gärna vilja ha den.. :)

Addie

Jag vill läsa din blogg hny <:

frida

jag vill läsa den andra bloggen!!

Viki

Jag vil läsa<3

Och bry dig inte om de negativa människorna som inte har nåt liv ens, bara vill göra de sämre för andra! Glöm bort dem helt enkelt!

Vad är den nya adressen? <3

Kram sötis <3

Tintin

Jag vill jättegärna ha den nya <3

manda keyzi

- skribent på http://kill

Jag vill jättegärna ha din nya blogg :')

Astrid

Jag vill ha adressen till din nya blogg Emelie <3

kaaajsa

jag vill gärna ha den nya :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info