Rosa

Om tre veckor färgar jag håret såhär!
Och hon och Miryam Säter är snyggast i hela Sverige!
Angelica's Spya <-- besök!
Önskar jag kunde få till mina ögonbryn sådär snyggt. Men det lyckas aldrig.
Får försöka mer så fort de växt ut lite. För just nu är de väldigt smala.
Men det är rätt fint det med.

Vad tycker ni om rosa hår? Själv älskar jag det!




























emina

rosa hår är finast ! <3

Julia

Du passar i det! Jag vet det! Så det kommer bli awesome! Jag förstår inte.. Du passa både i ljusa och glad färger, och i mörka och sorgsna färger :o

AWESOME ÄNGEL! <3

Annika M Sriwanna

- skribent på http://sriwanna.se

sv: hehe coolt :) tycker du passar jättebra i rosa faktiskt. men ibland behöver vi alla en förändring! hhe

frida

Åh, henne har jag träffat irl.

Hon är lika fin irl som på bild.

Du är fin, du med tycker jag.

Madeleine

Åh, rosa hår är så himmla fint på rätt person

Jag kommer ihåg hur avundsjuk jag vart på dej första gången när jag besökte din bdb hahah <33




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info