Shutter

Nu har jag sett på film. Shutter hette den. Den var faktiskt ganska så bra!
Ni får se den själva, jag orkar inte berätta vad den handlar om. Men den är amerikansk/japansk så det är bra saker det där.
Imorgon är det skola och jag orkar inte, men måste. Digitalt skapande, mentors tid och rörlig bild.
Alltså ärligt, mentorstid är sjukt onödigt. Man gör ingenting!
I digitalt skapande ska vi göra en animation om ett ordspråk. Mitt och Bambis ordspråk har med kärlek att göra, dålig kärlek. Sån kärlek man dessvärre alltid stöter på.

Alltså jag har ingenting att ha på mig imorgon. Har ju typ bara sommarkläder?
Behöver en ny garderob alltså.
En ny garderob, ett nytt liv etc.
Och åh, Lexi Bee på myspace är så fin. Har vart ett fan av henne ett bra tag nu, sen ett år tror jag. Hon är grymt fin!
Jag hoppas jag stavade rätt nu, för jag är trött.

Godnatt små änglar. Sov sött.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info