Musik

Idag mår jag återigen kasst. Ingen skola. Hade ont i magen.
Sen var inte Bambi där heller. Two reasons not to go.
Chattar med en person, smsar med en underbar Amanda som fyllt på min comviq! <3
Har en okej hårdag, så okej det går med håret klippt såhär hemskt.
Lyssnade på Kent förut och blev ännu mer kär. Det är ren kärlek i mp3 format. Ren jävla kärlek.

Ska jag någonsin gifta mig, så ska jag gifta mig med musiken. För förhållanden suger, men musiken sviker aldrig. Därför vill jag dedikera mitt liv åt det. Musik är mitt liv.
Jag både skapar, skriver och lyssnar musik. Det är underbart. Att vara del av någonting så stort.
Jag önskar jag hade en keyboard. Det är roligt att spela. Men bas och gitarr är inte fyskam det heller, men jag har en förkärlek till pling plong musik.
Nu är jag gör trött och ska fortsätta chatta. Inatt blir en lång natt, det har jag bestämt. Mycket chat tonight, cause that's how I roll! <3
Puss
Suzanna

Håller med, inget går utan musik!

Emma

musik är lätt det bästa som finns! keyboard är askul ju :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info