Lite om inget

Nu har jag bokat tid hos Barbarella Piercing! Klockan tolv den tredje januari blir det. Tänker inte avslöja vad det blir för piercing än, hihi. Ni får helt enkelt vänta och se! Ska även träffa HannaH då, och det längtar jag som bara den till! Saknar den tösen något så in i bomben.

Idag är det dagen innan julafton. Kan inte fatta hur sjukt fort tiden har gått. Helt otroligt.
Jag tror morgondagen kommer bli bra, faktiskt. Bara jag slipper gå ut, men det måste jag ju för Tex behöver ju gå ut och göra sina behov. Men det är galet kallt!

Jag är rätt pepp på att se vad det nya året kan erbjuda, men tror väl egentligen att det blir samma elände som alla andra år. Förhoppningsvis får jag i alla fall flytta. Det vore underbart.

Är så täppt i näsan. Vi misstänker det är dammallergi. Har nässpray några gånger om dagen så det funkar att andas i alla fall. Någon gång efter alla helger ska jag pallra mig iväg till vårdcentralen för att göra allergitest också.

Nu ska jag läsa bloggar och leta fina bilder. God Jul!
nadja

- Jag tycker annars att du är vacker Emelie.

God Jul och Puss ! <3

Empa

God jul fina du, hoppas du får ha det jätte fint. <3

HannaH

ska bli underbar att ses, längtar

btw ahr du ngn erfarenhet av sertralin krka? vad vet du om den? <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info