Forget the best of me

Gud vad det är obehagligt med lösögonfransar både över och under! Men snyggt blir det och som man säger; vill man vara fin får man lida pin. Och det stämmer verkligen!
Hur många gånger har inte hårbottnen skrikt av smärta när man blekt sönder den, och hur många ärr har inte smärtsamt skurits in i huden på ens kropp?
Det är verkligen ett sant uttryck, och jag gillar ärlighet, så därför blir det härmed mitt favorituttryck!


Förresten, till alla er energidrycks älskare där ute (jag och Bambi är ju som sagt lite av nördar vad gäller ämnet) så måste ni smaka nya Monster Khaos! Den är lätt den godaste Monstern som finns. De andra är, rätt ut sagt, äckliga.

Snart får jag pengar och då går allt åt till diverse räkningar och annat onödigt. Men jag ska köpa platina blond hårfärg, yes, hårfärg och INTE blekning! Minns inte vad märket heter men syrran har haft den och det blev jättefint och ljust. Sen har man ju världens sämsta silvershampoo också, men nytt skall införskaffas när tillfälle ges. Någon som kan skänka mig en tre hundra kronor så jag kan köpa silvershampoo? $:

Nej men nu blir det att lyssna på Drop dead, Gorgeous och snacka på msn. Tjadå!
Bambi

Jag vill ha den igen, den var god. ):

Du är fin, även om du inte lider pin.



Jag älskar dig <3

Lisette

du är så fin<3

tilda

finis. du är sjukt jävla vacker gumman.

<3

"Scrufs"

D: Blev helt chockad.

Låter säkert gay, men äsch.

Vilken fin bild på dig, du är så söt.

Gillar hur det gnistrar i dina ögon, som om det finns små avlägsna drömmar i dem.

Lisette

sv; Tack så mycket <3

Fannii

gud vad snyggt! :O

Maskrosmor

Håller med Bambi här. Du är fin utan att lida pin.



Men du... "silvershampoo" vad är det?

Maskrosmor

Tack för ditt svar i min blogg. Har en fråga på ditt svar =)

Ludwig C:

SÅ SJUUUUUUUUUUUKT FEIN !

Julia

Fyfan vad du är vacker, älskade ängel. <3

angeliica

heejdu, ville bara säga att du är sjukt fin! och att ja gillar din blogg osv, hittade den genom dustparades blogg. lägger till dej på bloglovin nu ja.



btw, vad smakar den där monstern?(a)

Tilma

sjukt fin bild ! <3

HannaH

varje bild du lägger upp så förblindas jag av din skönhet, du är så vacker så det går inte att beskriva! jag ska smaka dendär monstern! och jag ssaknar dig <3

angeliica

jag tror dock inte den finns här i härnösand:(

har inte sett den iaf..




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info