Butterfly

Jag älskar fjärilar, har alltid gjort. De är otroligt söta, precis som humlor. Jag blev överlycklig när jag idag fick syn på denna grymt söta nässelfjäril som är underbart söt!
Sprang genast in och konkade ut 70-300 mm objektivet, eftersom vi fortfarande inte beställt något nytt objektiv, och fokusen vill verkligen inte ställa in sig så det fick bli en taskig bil som verkligen inte visar fjärilens egentliga skönhet.

Bilden är oredigerad och fotad med en Nikon D40. När jag har tillträde till Photoshop så ska jag nog croppa ut delen med fjärilen på så det blir en liten mer centrerad bild.

Ni önskade mer bilder, och jag langar på!
Imorgon kommer ego bild för jag är sjuk idag igen, sadly.

För övrigt: CSN har skickat brev om att jag kanske får indraget bidrag. Inte okej! Så nu blir det till att vara i skolan non stop sjuk eller inte. Jag vill inte förlora mina pengar, då har jag ju inte råd med smink eller kläder eller någonting!

Vi får hoppas på det bästa, att pengarna inte ryker. Sen får jag boka nytt möte med rektorn också, för jag missade det jag hade förra fredagen.
Det var bara det just nu, ha det bra så hörs vi senare!
Bambi

Synd att PS inte funkar på din dator :C

& CSN är onda, men vi får börja gå till skolan varje dag, japp. <:



Bilden är fin, btw! ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info