Blond igen

Nu bleker jag håret med denna. Trivdes inte så bra i brunt, men behåller lite brunt i luggen.
Om ca 3 veckor blir det Göteborg med mamma och då ska jag köpa rosa hårfärg och pierca mig!
Saknar att ha sådär <--- ljust hår. Hade det förra året. As fint var det. Men usch, man ska inte sakna för då blir man bara galen.
Gissar på att mitt hår kommer bli orange nu, haha. Men det får vara som det är. Jag orkar inte bry mig för mycket när jag är nedstämd.

Mamma är arg på mig. Hon påstår att jag förstört hennes dator. Det har jag inte. Har bara använt den till photoshop. Men men, hon är som hon är.
Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer. Återkommer! :D
mammis

- skribent på http://[email protected]

Inte alls arg sötunge:)bara"busar"med dig,svårt när du e så allvarlig.Älskar dig!!!!!!!!!!!

Emina

visa bild sen hur håret blir :D vill se resultatet . är man tillåten att adda dig på facebook + msn ? Du verkar så trevlig och rolig tjej .




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info