Du älskar leoparder men är randig som en tiger.

Nu hugger det till så där mycket att smärtan framkallar tårarna.
Hjärtat lilla, varför måste du jämt ha så ont?

Det blir fler ränder på kroppen.
Fler sår att peta upp.
Men inga fläckar.
Och vi som älskar leoparder...

Det är hemskt att ha känslor.
Lilli

Hej... Ett tag sen jag hörde från dig nu. Läste igenom min blogg (som jag inte skrivit i sedan december) och såg alla dina fina kommentarer och kom ihåg att du egentligen var den enda som helt och fullt visste vad som rörde sig i min hjärna runt den tiden. Hur som helst... jag har ingen bdb längre men det hade vart kul att höra från dig igen. Se så att du lever och så. Det vet jag ju visserligen, men ändå :P

Ha det bra :) <3

m

åh, vad fint




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info