Arg

Hur fan kan man med att tro något sådant?
Mia som kommenterade mitt inlägg "Det var en gång" som INTE jag publicerade.
Den kommentaren sårade mig enormt!

Jo, jag tycker jag är fet och ful. Men bara för jag är det betyder det väl inte jag ska gömma mig, dölja den jag är? Jag har väl lika mkt rätt att visa mig på bilder som smala, vackra människor?
Eller...?
Tycker det är så sjukt elakt att anklaga mig för att säga så för att få medlidande! Jag hatar uppmärksamhet och komplimanger osv! Jag äcklas av dem eftersom jag vet att de inte är sanna.
Så Mia, du kan ju ta och lära dig lite om människan du skriver till innan du postar sådana kommentarer!
Julia

Mäh, elakt :@

Även om du själv inte tycker det så tycker jag ändå att du är otroligt vacker. Jag vill att du ska veta det. <3

Din blogg är superduperfin! :D <3

Martiny

OJ D:

Jag råkade sluta skriva med dig på msn, hahah förlåt :( </3

Och du är vacker, ja.

Och du är underbar, ja.

Och det spelar ingen roll vad du tycker om komplimanger, dehär är inte en komplimang. Det är min åsikt.

<3

Mia

Hej! jag menade inget elakt med det jag sade. Jag tycker att du är jätte vacker, det gör jag. Men du brukar döma ditt utseende så mycket. Och sedan postar du massa sådana bilder på dig själv. Och folk ger dig komplimanger och berätta hur vacker du är, men du nekar allting. Det värkar som om du vill att folk skall säga så. Men du måste verkligen förstå att du är vacker!

Nellie

Sånt är så elakt!

du är vacker.

jag tycker det!

anonym n_n

Hej, jag skulle bara säga att du inte borde bry dig om vad dumma arslen säger. oj. nu skrev jag ngt jävligt dumt, alla bryr sig, det kan man inte göra något åt. Men du är jävligt fin, och du är inte fet och ful. Skulle någon tycka det så ska du veta att det inte spelar någon roll vad de tycker. De tycker vad de tycker, det påverkar inte hur DU ser ut. Du är inte ful och fet, du är så jävlas fin precis som du är! Kommer alltid gilla dig för den du är, och kommer alltid tycka att du är grymt snygg. För det är du. :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info