You're incomplete

En bild säger mer än tusen ord sägs det.
Vad säger denna?

Julia

:( <3

Du är vacker.. <3

Hanna

att du är vacker, du har vackra ärr (kanske inte borde säga så) men ärr är så vackert. du är smal, skulle ja lägga ut en sån bild skulle man bara se en stor fettklump. <3

Nellie

Du är så vacker!

Jag hoppas verkligen det blir bättre för dig snart!

olololol

"att du är vacker, du har vackra ärr (kanske inte borde säga så)"



HAHAHA,

det är inte ens äkta ärr? .__.

Isabelle

thanks, jag stendiggar förövrigt din blogg!:)

önskar att jag också kunde skriva ut känslor osv så alla kunde läsa, men har en lösenordskyddad sådan bara för mig..



du är vacker !

veronica

tycker olololol kan dra.

jag älskar dig. förlåt. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info