Ibland brister det bara, som ett skört sår där huden inte hunnit läka igen.




Först och främst; såren är photoshoppade. Det syns.

Lördag natt. Klockan är omkring 12-1 nån gång. Börjar skaka inuti, känner att det är på väg. Bilderna börjar komma tillbaks, de hemsöker mig igen. Att de aldrig försvinner, jag vill inte återuppleva det gång på gång </3
Tårarna finns bakom ögonlocken, men ingen får se, jag camar ju med folk. Biter ihop, försöker sansa mig. Det går, ingen märker.
Loggar ut, reser mig upp och går mot badrummet. Ser mig i spegeln, allt brister. Fyfan vad jag blivit tjock. Fyfan vad runt ansikte jag fått mig. Jag ska inte se ut så, varför gör jag det?
Tårarna rinner, jag ser ner på min mage. Det står klottrat "tjock" på den. Skrev det tydligen i fredags men jag minns inte varför. Jag var full - igen. Alkoholist jävel. Nu är dessutom all sprit slut, så jag måste skaffa mer.

Jag har förändrats. Jag äcklas av mig själv. Min insida är ond, djävulen har tagit över. Jag är en hora, jag är inte snäll mot folk. Jag förtår inte hur jag kan. Jag borde dö. Ärligt. Hur kan jag bete mig såhär? Jag vet ju i och för sig inte om de ens tar det seriöst. Men tänk om? Hur ska jag veta? Jag gör ju egentligen inget, men varför tror dem det då? Kanske jag gör det undermedvetet?
Sen när blev jag liksom omtyckt? Aldrig. Varför nu då? Vad kan de ens se hos mig? Jag är ju bara failad. Sönderfailad. Horjävel.

Det är svårt. Svårt när man inte vet skillnaden. Jag har nog aldrig ens upplevt äkta kärlek. Jo, kanske. Alla år jag var kär i Joel... Men det var ju obesvarad kärlek. Hur är det att vara kär och veta att någon älskar en tillbaka? Jag har ingen aning, det har aldrig hänt mig.
Jag tycker om Mattias. Väldigt mycket. Jag tror jag är kär i honom, men jag måste verkligen tänka på det. Tror jag vet först när vi träffats. Längtar till dess, han är så snäll<3

Det finns få jag känner mig bekväm att prata med. Men när man väl känner det är det jättekul. Hoppas det blir så mellan oss också :)

Jag orkar inte beskriva mer om hur min lördagsnatt var. Jag orkar inte skriva mer alls. Är trött, är seg och är konstig.
Hej då.






NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info