Mosh and Roll!

Åh. Vad jag. Saknar. Sommaren.
Inga ord kan beskriva. Sommaren är underbar. Man blir social, glad och har nästan alltid bra hårdagar.
Vintern, hah! Då ser man skabbig ut hur mycket man än anstränger sig.
Skabbig och blek blir man. Och jag älskar att vara brun och avundas folk som är naturligt bruna.

Alltså det är sjukt kallt. Och jag har ont i magen. Har ätit en burk majskorn och två mackor. Way too much. Way way too much. Men jag var sjukt hungrig.
Nu är min andra mega kopp varm choklad nedslukad. Man måste dricka varma drycker för att hålla värmen i denna vinterkyla som även biter sig fast inomhus.
Ur högtalarna dunkar Blood on the Dance floor och jag älskar dem. De är sjukt bra och gör happy music.
Och jag funderar på att göra om min blogg...

Vet inte om jag ska? Har nån något tips på hur den kan se ut? Jag har ingen aning alls. Fantasilös.
Tycker den är okej som den är, men den är liksom... uttjatad nu. Har haft designen några dagar och tröttnar.

Skolan var rolig. Jag och Bambi skämtade om allt och inget. Men nu är jag för trött och kall för att kunna skratta och le. Nu sitter jag bara och fnittrar till då och då medan jag i allmänhet är rätt depp och melankolisk.
Rätt ironiskt.

Nej nu ska jag leta inspiration till hur man kan ha bloggen. Ciao!
mada

Håller med dig om första stycket, helt klart!

Bambi

Vintern är vacker, det suger dock att det är så kallt. Sommaren saknar man, men under vissa dagar vill man bara att den vackra snön ligger på marken, samtidigt som solen lyser från himlen.



Våra skoldagar är alltid awesome, men idag var det något speciellt, haha. ^^



Fantasilöshet är inte bra, det suger!

Hanna

jag hatar vintern och sommarn >:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info