I sigh you left, I look away

Lusten att skära är större än någonsin.
Ikväll blir det skära av och det med stora besked.
Här ska det bli djupa sår i både armar och lår.
Sen kanske jag inte kan gå pga smärtan men då får det vara.
Armarna skiter jag i om de är bara, för jag vet att alla ändå redan vet.

Imorgon är det onsdag och egentligen redovisning av MY projektet. Kommer lätt skolka svenskan pga det. Kan inte redovisa än, verkligen inte.
Har digitalt skapande, det är roligt. Ska skriva manus, men jag tror det nog är lite bättre om vi improviserar.
Vill sjunga, vill fota och göra något kul. Måste ta hand om mitt utseende också. Men vet inte hur/vad/varför jag ens orkar bry mig.

Suck. Om man ändå vore död.
Bambi

Bara du inte skär allt för djupt så att du får så ont att du inte kan gå. Vill gärna se dig i skolan. <3



Svenska goes bye bye tomorrow.

mli

skär dig inte :(



jag tycker du och jag borde fota någon gång.

du är väldigt duktig på det.

pusssssssss<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info