Göteborg here I come!

Ska bli så sjukt skönt att lämna äckliga lilla Trollhättan och få se lite av den riktiga världen. I LOVE GÖTEBORG men det vet alla nog redan, haha. Hemstaden är alltid hemstaden. Jag växte faktiskt upp där.

Ska köpa julklappar till mamma, Bambi, Tommy, Kimona samt födelsedagspresent till Kimona. Och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon av dem.
Mamma gillar Betty Boop, Tommy gillar Sagan om Ringen och actionfilmer och dyra after shaves, Kimona älskar stora örhängen och annant bling bling medan Bambi sedan gillar liknande vad jag gillar minus rosa, Hello Kitty och gulliga saker. Alltså shock med andra ord, I'm on my way!
Men det sorgligaste är ändå budgeten. Jag vet ännu inte vad löshåret kommer gå på, och jag har 800 kronor med mig. Tänk om löshåret kostar 6 eller 700! Då har jag bara 2-100 kronor kvar att köpa julklappar för.
Men jag får hoppas det kostar 400 något som Bexx sa en gång. Om de inte höjt. Det vore för sorgligt!

Nu ska jag sluta blogga och kanske ta mig en kopp varm choklad. Det älskar jag verkligen. Choklad choklad choklad.
Haha, hej för nu!
Bambi

Det är bra att vi gillar samma saker, typ ^^ & jag måste också ut och köpa julklappar snart! D:



Hoppas du har det bra i Göteborg ^^ <3

Emma

jag har inte köpt några julklappar, har inte tid!

ha det så kul igöteborg (: <3

Suzanna

Åh är avundssjuk, hälsa Göteborg från mig :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info