Kassabok, datorspel och lite film

Nu har jag skrivit under och fyllt i alla fält i papprena som skall skickas till socialen så att jag får pengar för april månad. Har även skrivit in i min kassabok, där alla inkomster och utgifter skrivs in och enligt mina beräkningar har jag ca 330 kronor kvar denna månad efter att allt som ska betalas blivit betalt. Dem ska jag hålla hårt i och spara. Lite pengar blir mycket pengar om man lägger många småsummor tillsammans. Och jag vill verkligen ha pengar så jag kan få min fina tatuering efter sommaren. Och så skulle jag vilja ha ett par grå Converse eller ett par marinblå. Dem är fina båda två.

Jag laddar ner ett Jurassic Park spel som heter Trespasser från 1998. Det verkar spännande även om grafiken inte är den bästa. Men jag tycker gamla spel är charmiga just för att grafiken är lite halvtaskig. Hoppas bara det är lätt att förstå sig på. Men det är värt ett försök i alla fall. Här kommer lite bilder från spelet:

Jättebra, med tanke på att jag är rädd för dinosaurier också. Kommer skrika ihjäl mig, ehe...

 

Har inte orkat mig på något designande idag, har bara chattat lite. Men jag orkar knappt ens det. Är så galet trött och bla bla bla. You know the story.

Nu ska jag kanske se film eller sova. Jag vet inte riktigt, tror inte ens jag har någon film kvar som jag inte sett, *kollar*.  Jo, The Texas Chainsaw Massacre - The Beginning. Den har jag inte sett. Men den första (den som är remake på den från -70 talet) var ju helt konstig och jag fattade ingenting. Men men, denna heter ju "The beginning" så den kanske förklarar vad allt handlar om. Kan ju undersöka saken.

Ni får sova gott sen när ni väl somnar så hörs vi av imorgon. Godnatt bloggen och godnatt alla läsare! ♥
Empa

sv; Självfallet så får du sno listan hihii.<3

Och tack fina du, du är för vänlig. <3

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Tack. jag försöker så gott jag kan:)<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info