Bilder på min lägenhet!


Sovrummet/Vardagrummet. Min säng, tv, tv-spel, två fotöljer.




Ja, ni ser själva. Min fina Hello Kitty tvättkorg där bakom och slangen tillhör min lilla dammsugare.

 


Tv:n och Nintendo 64! Har lånat hem det :D Och Zelda spelen :D Dock får jag inte tv:n och Nintendo:t att samarbeta... Får be om hjälp angående detta!

 


Min lilla säng och mitt fina överkast och mina fina kuddar.



Min ena hylla med några Hello Kitty saker och andra allmänt rosa ting.



Bordet och stolarna jag fick igår. As najs är dem!
Sen har jag två svarta pelare eller vad man nu ska kalla dem, på vardera sida om ingången till kök och badrum. Tänkte ha ljusslingor där sen.


Ovanför bordet har jag ännu en hylla med lite krimskrams på.



Mitt kök. Inte så stort men det är lagom! Diskho, diskbänk, spis/ugn och kyl och frys samt några skåp.


Das badrum! Inte så mycket att säga där, haha.


Handdukstork och handfat samt handdukar. Sånt där jätteintressant...


Mitt kontor. Där ser man även fönstret jag brukar sitta i. Hade öppet fönstret så solen var väldigt stark så jag gick aldrig in i kontoret, men där finns inte så mycket ändå mer än två garderober. Mitt lilla kontor ligger precis bakom sängen kan man väl säga. Man ser lite av sängen i högerkanten av bilden.

Det var min lägenhet det! Har inte brytt mig om att ta fina bilder, hade ingen ork så det fick bli som det blev helt enkelt. Man ser ju i alla fall hur det ser ut :)

 

 

Tintin

Fin =D

dfdgbhj

Nice! :D Verkar supermysigt!

Bambi

Det ser mysigt ut ^^

Lina

Ser jättemysigt ut :)

Candy

sv; å tack detsamma!

kram

Anonym

Åh, ser jättemysigt ut ju!

Daisy

Tack för titten =) Hur ser planlösningen ut? Du verkar ha det riktigt mysigt ju. =)

Fannii

Fint ju! Skönt att du fått det i ordning så snabbt! :)

¤

vad liten den ser ut :C var detingen trea?

HannaH

Den ser super mysig ut vännen, snart så kommer jag på besök. Kärlek




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info