"Du vill inte dö."

Kom nyss hem från BUP.
Är så arg/sur/irriterad/sårad.
"Jag tror inte du vill dö på riktigt, Emelie. För då hade du redan varit död."
Jag typ: Gå och häng dig kärring.
Jag har ju försökt, eller hur?

Mamma vill att jag ska bo hos en stödfamilj en gång i månaden. Jag vägrar. Vill inte ha någon äcklig extra familj.
Jag klarar mig som jag har det. Men det handlade inte om mig, utan om resten av familjen. De orkar inte med mig.

Har aldrig varit så jävla nära på att gå ur rummet och springa därifrån som idag. Var så nära, när Elisabeth sa det där om att jag inte vill dö. Men jag höll mig kvar. Ilskan höll mig kvar.
Egentligen ville jag döda henne. Hon är inte Gud. Hon har ingen rätt att säga så till eller om mig.
Jag är så arg. Och sårad. Vill hon bli av med mig?
Sjävklart vill hon det, säger Molnet då. Vem vill ha med mig att göra? Ingen.

Så jag står än en gång ensam, med ryggen vänd mot omvärlden och det enda som går runt i mina tankar är: Låt mig bara slippa allt. Låt mig för evigt vara med änglarna och bara känna kärlek. Ingen smärta. Ingen ångest. Bara frid.
Bambi

Men.. vafan är det för fel på kärringen?

Du ska stanna på jorden & hon kan ju lika gärna dra och hänga sig själv.



Du är bra brur, sjukt bra ♥

veronica

äckelkärring! hur smart är det att säga något sådant?

du är så bra, love u! <3

Julia

Vilken jävla kärring, hon kan ju ta och dö hon istället, jag menar. Om hon nu ska "analysera" dig och sånt shit så borde hon fatta. och jag menar, hon ska ju hjälpa dig(?) inte få dig att försöka ta livet av dig.. Åh. Arg jag blir. :c



Men Emelie, du ska inte dö, du ska stanna. För.. jag behöver dig, min ängel. <3

Tanja.

åh, jävla kärring.

Hon har ingen rätt att tala till dig sådär.



Du ska inte försvinna, älskade Emelie.

Det är änglar som du, som lyser upp denna mörka och så hemska värld.

Jag älskar dig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info