"Nu är kungen död och hans drottning är fri"

 

Hej och god eftermiddag bloggen!
Sitter i mitt nystädade rum och ska strax ut med Tex.

Var tvungen att göra om bloggen för jag fick en sån där jobbig tvångstanke. Och det stör mig, för Bambi hade faktiskt ansträngt sig med min design.
Vi får väl se hur länge denna varar. Själv tycker jag den ser väldigt B ut.

Min vänsterarm kliar för såren är sånna där som papercuts typ, ytliga. För mina rakblad är like way old.

Om två veckor åker jag och mamma till Göteborg och jag ska träffa Levi!<3
Ska bli så kul. Hon är söt. Vi ska ta bild tillsammans och vi kommer äga hela stan.
Kanske man träffar på nån annan man känner, men det tror jag inte.
Jag hoppas i alla fall jag hinner bleka håret en gång till innan dess, för nu är det typ gult och det stör.
Allt stör, haha.

Men en bra sak med att må illa är att man inte äter så mycket, så min mage har varit platt idag. Men snart blir den stor och ser gravid ut igen. Jag lovar dig, bloggen.

Nej nu ska här ut och gås med vovven.
Vi hörs senare. Kram!

Bambi

Bloggen cpade ju lite igår, så det gör inget ^^

Ha det roligt med att träffa Levi (:

Tilma

- skribent på http://tilmajey.blogg.se/

du e massa fin Emelie . INTE ful. <3<3

johanna

fan va fin du är i blondt hår, den här bilden är fucking snygg, du ser liksom naturligt jävligt snygg ut :)<3.

please answer




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info