Trött. Trött. Trött.

Sömnbristen går mig på nerverna. Jag behöver sova men inte fan går det.
Och när jag väl somnat drömmer jag bara mardrömmar som gör att jag vaknar igen av att jag antingen skriker eller känner det som att jag ramlar och dör.
I morse åkte mamma till NÄL sjukhus för att operera bort de köttlar som sitter precis i halsen. Hon skulle vara på sjukhuset 7 så hon åkte jättetidigt. Lyckligtvis gick operationen bra och hon kommer hem imorgon.
När alarmet ringde i morse kände jag med en gång att jag inte skulle orka med en skoldag. Trots att det verkligen hade behövts. Filmen ska vara klar imorgon, och det kommer bli en stressig dag att hinna klart den innan det är visning.
Jag hade huvudvärk och illamående. Dessutom var jag så trött att jag inte kunde öppna ögonen. Jag gick med stängda ögon ut i hallen för att ringa och sjukanmäla mig och sedan lånade jag mammas mobil som hon lämnat hemma för att smsa Bambi att jag inte kommer. Tydligen skulle dagen ändå vara kort då vi hade sovmorgon, vilket varken jag eller Bambi fått reda på.
Vi är så himla omtyckta.

Jag sov och vaknade av att det regnade. Klockan var tjugo i tolv ungefär så jag gick upp, drack en kopp te och en kopp kaffe. Sedan städade jag rummet, bytte sängkläder och fixade resten av huset innan jag dammsög. Efter det duschade jag och blev av med alla äckliga bakterier.
Kimona hjälpte mig färga håret så nu är det rosa. Men det blev ojämnt så vissa ställen är ljusrosa medan andra är mörka. Det ser konstigt ut.
Sen fick jag panik när jag sköljde av löshåret för då försvann mer och mer färg och de började bli blonda, så jag bestämde mig för att jag inte vågade skölja dem mer än det jag redan gjort. Jag ville ju inte att de skulle tappa färgen helt. Mysko dock, eftersom färgen borde fästa även på löshår. Men nu är det rätt okej i alla fall trots nyansskillnaderna som är överallt. Fast nu ser man att jag tydligen har jättemycket utväxt vilket jag inte såg innan jag färgade det. Det svarta har typ 3 cm utväxt och det blonda likaså. Ser helt fail ut.

Nu under kvällen har det inte hänt så mycket. Tommy kom nyss hem från jobbet och jag har bakat en kanel och choklad kladdkaka till mammas hemkomst imorgon. Fast jag kommer inte kunna låta bli att smaka en bit redan idag. Sötsaker är som en drog för mig. Jag måste ha.

Och jag har hittat en som faktiskt är finare än Audrey Kitching. Eller alltså, det finns många fina människor här i världen. Jag uppskattar vackra människor väldigt mycket och blir glad för deras skull att de är så fina. Men Audrey har jag alltid tyckt mycket om eftersom hon har ett utseende jag själv skulle vilja ha. Och sen är hennes kropp helt perfekt. Men denna som jag upptäckt som är megafin heter Angelica och kallas MURDEROTIC på bilddagboken och hon är så jävla fin att man dör. Eller inte dör, men nästan. Jag är riktigt avundsjuk.

Nu ska jag inte blogga mer för idag men imorgon kanske. Ha det bra.
xoxo



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info