Kärlek, Hat, Ilska, Glädje och Ångest


Jag älskar dig brur<3



Sovmorgon till 9. Härlig start på dagen, och endast en lektion också. Underbart! :)
Drog iväg till Bambis lägenhet och väntade utanför, hon har fått för sig jag glömt koden men det har jag inte, haha. Jag tycker bara det känns så lustigt att ringa på hos andra, det är lite pinsamt.
Efter skolan som började 12:25 och slutade 13:10 gick brur och jag med våra pantburkar och flaskor, fick pantmaskinen ur funktion och ilskna blickar av två tanter. Men vi tjänade 63,50:- så nu har vi ca 340 kr något till vår tågresa i sommar so far.
Åh, på tal om tågresan, jag längtar verkligen<3 Att åka kors och tvärs över vårt avlånga land med den bästa av de bästa, Bambi Fuckface. Det blir inte bättre än så.

Efter att vi pantat burkarna så gick vi och fotade lite. Den bilden där uppe är en av bilderna, och jag älskar den. Den är fin och uttrycksfull. Brur blir alltid bra på bild, det avundas jag henne. Hon är fin.

Förresten så ska jag vara snäll och visa hur mitt hår ser ut. Helt mysko, men unikt. Ungefär som mig, haha..
Dock är färgen inte alls lika starkt orange som det är på bild.


 


När jag satt på bussen hem pratade två killar om mig. Jag tänker inte skriva vad de sa, för det var helt udda och gjorde mig sur, även om det inte direkt var något negativt. Men jag hatar komplimanger eftersom de bara är ljug. Och jag gillar inte lögner.

Sen när jag väl gått av bussen hände en sak, två tjejer i bil svor åt mig och massa blaha och det gjorde mig emotionelt förstörd, för jag tål inte elaka ord, kommentarer eller så. De knäcker mig.
Så hela skogsstigen hem hade jag tårar i ögonen och kände för att sparka sönder alla möjliga buskar och träd, men jag gjorde det inte.

Sen hatar jag de här otacksamma ungjävlarna som ber om en tjänst, gratis dessutom, som tar tid och energi, och sedan är de så jävla otacksamma att de varken tackar eller blir nöjda. Men ursäkta mig att jag inte kan automatiskt veta vad ni vill ha för layout till er blogg om ni inte ens själva vet! Att göra om era jävla designer av min eller till och med andras hjälp gör mig förbannad. Varför ville ni ens ha hjälp om ni ändå ändrar den dagen efter? Ungjävlar.

Sen har jag panikångest. För den säger det fast jag gillar inte den men ändå gör jag det men jag gillar den där också fast mycket mer än den. Så det får mig att tänka att jag gör fel fastän jag inte har något med varken den eller den där. Men ändå. Förtvivlan. Varför ska man tvunget gilla både den och den där när man bara enligt vett och etikett kan ha en? Det gör mig arg på mig själv som är så cp, samtidigt som jag blir dubbelarg eftersom varken den eller den där kan mena det de säger. Så jag vill bara dö pga det. Emotional disaster.

Och du, du gör mig så förbannad. Du säger en sak men beter dig så jävla<aFNAOLNSFVKAN VKS NV att jag inte tar något du säger på allvar. Jag orkar inte. Fast jag måste. För jag tvingas av det jävla hjärtäcklet.
Det är så mycket agressioner jag vill skriva av mig men jag orkar inte. Det skulle bli långt, långt.
Och jag orkar inte lång, långa texter längre.

Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på
Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog

Jag blir så jävla arg på dig nu. Jag hatar korta svar. Det tyder på ointresse. Och då kan du lika gärna blocka? Så jävla arg. Fittkukshelvetesas.

Bambi

Dagen var awesome & jag tänker likadant om dig. Kan inte vi bara byta kropp och utseende? ):



Åh, dom ungjävlarna kan bara dra åt helvete. Du skulle förstörd deras design. & Komplimanger är oftast onda, även om det inte är något negativt.

Tjejerna som sa dumma saker är bara avundsjuka på hur snygg du är.



<3

juliiaa

så långt inlägg

så mycket att svara på

men för att göra det kort:

jag tycker att du är bra.

jättebra tillochmed.

min blogg blev underbar.

hade aldrig lyckats med något sånt själv ska du veta!

är jätteglad över att du ville hjälpa mig

tusentals pussar och kramar




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info