Skolstart

Idag var det första dagen i skolan.
Jag gick upp halv åtta för att göra mig i ordning, fick en hyfsat bra hår och sminkdag trots vind och blåst. Men det var i alla fall solsken! :)
Mötte upp Bambi vid hennes lägenhet, sedan gick vi till skolan där det vankades upprop.
Efter några timmar av information var det rast och vi köpte varsin Boost som vi dekorerade vackert.
Sedan efter skolan gick vi hem till Bambi, spelade in en ny video och fotade cp bilder med hennes cam.
En väldigt rolig dag, och jag har fortfarande ont i magmusklerna efter allt skratt <:

Här är våra vackra Boost flaskor:
Tant Agda (Bambis)


Märt-John (min)


Adolf Hitler >: (min)

Bambi

Dagen var fan awesome, även om skolan började.

Våra boost-gubbar/gummor är fett awesome! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info