Ljusbrunt som ett rådjur, rött som koppar

Ärligt, är mitt hår immunt mot blekmedel nu eller vad är det frågan om? Inte ens orange blev det, utan någon konstig koppar-rådjurs färg. Men jag gillar den faktiskt, i alla fall när det är blött, för jag vet inte hur det ser ut när det är torrt än.
Men ändå, jag vill inte ha ljusbrunt, utan blont. Vitt. Riktigt jävla ljust.
Vi får väl se, om fem blekningar tror jag nog det är vitt igen. Men jag är pank, så det blir inte förräns studiebidraget jag kan bleka håret igen. Suck...

Det är det som är jobbigt med att ha löshår; man måste köpa ett separat paket hårfärg till det eftersom det är så mycket. Och sen är man ständigt rädd att det ska blåsa bort när man är ute osv. Jag längtar tills mitt egna hår växt ut till höfterna, men det lär nog ta en jävla massa år. Tyvärr.
Bex har jättefint löshår, för det är långt och ser inte alls slitet ut. Jag är lite avis på allt med henne, för hon är så jävla fin. Riktigt fin. Sådär gief-me-your-look fin. Ändå ser hon sig själv som ful, vilket jag aldrig någonsin ens skulle kunna få henne till. Nej, ful är det minsta hon är.
Jag funderar faktiskt på att skippa löshåret ett tag nu, men jag vet inte. Vi får se, bloggen. Vi får se.

Fan också, jag måste ha ny eyeliner också. Den är typ slut. Pengar, pengar, pengar. Allt handlar om pengar. Men det kostar att se någorlunda normal ut, och inte se ut som världens skabb-rabies unge med damp. Och det roligaste av allt? Trots fyra lager foundation, påpudring varje kvart och diverse annat, så ser man ändå inte bra ut.
Det är allt en lustig värld vi lever i. Vi slänger ut pengar på något vi tror gör oss mer vackra, fastän vissa inte kan komma i närheten av skönhet. Yes, I'm one of those people.

Ät fett och socker tills du spyr...

Peace, I'm out.
Bambi

Jag tycker att både du och Bex är vackra. Skulle gärna vilja byta mitt utseende med någon av er. Du är vacker utan smink, det märkte jag då jag sov hos dig, men du ska vara nöjd med dig själv.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info