Inatt vill vi dö





Vi vill dö. För vi bara gråter och gråter.
Dö för i helvete. Förblöd över sängen din.
Dö. Missbruka dina mediciner som du inte kan få tag på för att din mamma gömt dem.
Dö. Alkoholisera ihjäl dig.
Vi väntar. Snart kan vi supa och överdosera och förblöda ihjäl oss.
Om vi dör inatt, vilket vi tyvärr nog inte kommer göra, så ska jag säga farväl till alla.

Jag har hamnat i en psykos jag inte kan ta mig ur.
En psykos orsakad av smärtsam kärlek.
Jag älskar dig.
Jag måste acceptera det.
Men du hatar mig.
Förlåt. Farväl.
Och om vi inte dör...
På återseende.
Emma

sluta.

du får inte dö, du får inte.

du är för bra för att dö, fortsätt leva. <3

Bambi

<3 ):

Hanna

Jag känner inte dig, men jag känner igen mig själv hos dig. Smärtan är aldrig densamma hos 2 olika människor, men smärtan finns där. Livet handlar om val, man kan ju alltid välja. Man kan också kämpa. Jag har valt livet, med vissa hjälpmedel. Jag ångrar det ibland, men jag är fjorton, jag har inte upplevt så mycket än, jag hoppas på det bättre, men man kan aldrig veta.



Emelie, du är för fin för smart för att välja döden. Jag vet att massor av människor skulle sakna dig.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info