Imorgon, två dagar kvar till skolan börjar.

Åh, kan man börja dagen bättre än att ha möte med Soc redan halv elva på morgonen? Seriöst, halv elva.
Och det är tydligen obligatoriskt att prata med socialen när man hamnat på NÄL efter självmordsförsök.
Men jag orkar inte att ännu en människa ska rota igenom mitt liv. Jag pallar det inte.
Efter soc ska jag till Bambi, och om det är uppehåll ska vi gå till Överby, fota lite och kolla upp lite secret ingredients ;)
Sen tänkte vi även göra en liten lol dokumentär, men mer om det imorgon, haha.

Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig imorgon eller hur jag ska ha håret eller sminka mig. Jag börjar nästan vänja mig vid att se hemlös ut. Hemska tanke, men sant, och ärlighet varar längst.
Ska kolla upp vädret inför imorgon så får vi helt enkelt se.

Och just det, innan jag glömmer! Mamma ska ringa Tribe och boka tid för min mouche piercing imorgon, så fixar vi den på lördag. OMG OMG jag är fett peppad! :'D


Tre dagar kvar nu. Sen blir det fasta tider, övertid och mycket skoj! Matte med särbarnen, hehe.
Bambi

Peppad inför imorn & skolan. & have fun getting a piercing :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info