Blondie on the run

Gud, alltså jag trivs inte alls med brunt hår. Jag ska bleka det igen så fort jag får pengar, och jag skiter totalt i att det kommer slitas, bli orange-gult och fult. För om ca 2 månader kommer det vara vitt och fint igen. Jag passar verkligen inte alls i brunt! Mår typ dåligt över att se håret ens. Usch nej, fyskam!
Då blir det vitt så fort pengarna kommer i september, eller ah, orange först men det ska bli vitt i alla fall, lär väl bli det lagom till november eller början av december. Det är det värsta med mörka färger, verkligen.
Gud, usch usch usch. No more dark colours for me. Fast svarta slingor går an, eller svart underhår. Men inte! brunt.
Amanda

Jag tycker du passar i brunt :) Även blont, och rosa, och alla färger du haft :D Det där gröna du hade var också coolt :D

Anonym

du skulle ju kunna ta din "riktiga" hårfärg, det skulle säkert se jätte fint ut! :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info