Oväder

Det har ösregnat, blixtrat och åskat idag. Jag tyckte det var mysigt. Satt ute på balkongen när det började regna och det kändes bra på något vis. Det kändes bra, och allt annat kändes fel.

Väntar på samtal från mobila teamet. De ska ringa när de kollat upp och jag fått recept på Haldol. Orkade inte gå ut idag, sov ingenting inatt utan somnade imorse och vakande vid halv tre i eftermiddags. Mina Converse har skickats nu i alla fall, fick mail om det. Får väl dem om några dagar.

Är så trött, så less. Jag vill hitta en mening med livet.
Linnea.

Åh, regn kan verkligen vara mysigt.

julia

jag vill hjälpa dig finna meningen med livet. <3



(dina kommentarer är alltid så himla fina. blir sjukt berörd, du är så bra, så fin.)

Skywalker.

min enda mening med livet nu är att vara smal. måste hitta en vettigare.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info